hej allihopa ni vet att det har blivit lite deppiga inlägg på sista tiden, då jag inte mår riktigt bra. eller jo jag mår faktiskt toppen, men det hanldar om att jag inte räcker till längre, det är bara för mycket, skolan, vännerna, drama, pressen, alla prov och inlämningar beslutsångest och ALLA går mej på nerverna just nu det spelar ingen roll om det är min bästavän eller en främling på ica. men just nu handlar det bara om att ta sig igenom dgaran man inte orkar gå upp och vill bara ligga kvar i sängen ( jag varje dag hehe) jag hade kunnat valt att stanna hemma från skolan för att jobba ikapp saker ting, men pga av att jag valde att skolka två dagar förra veckan, hade jag inte speciellt mycket val. 
 
nu vet ni lite hur mitt liv ser ut, det är kaos här och där men det är inget som inte kan hanteras, koom ihåg ni som ännu inter börjat i nian att det blir mycket skit och allt blir tio gånger värre, men man klarar det alltid, sätt alltid dig och din hälsa före allt annat ingen kan få dej att må dåligt. 

Kommentera

Publiceras ej