Hej bloggen det var ett tag sedan nu, min motivering till bloggen har legat på noll på sista tiden då mitt liv har blivit en gnutta stressigare. Det är bara allt just nu och allt kommer en och samma vecka om ni förstår vad jag menar, det ör mycket drama i skolan, mycket läxor, prov, inlämningar och snart sätts betygen samtidigt som vi ska hinna gå på öppet hus på gymnasier några gånger i veckan Och mycket mer. 
 
 
Iaf iaf idag skulle vi ha haft matteprov, men jag snackade med min lärare och lyckades skjuta upp det tills på onsdag så det är sjukt skönt, vi väntar in no prov på fredag och på torsdag så blir det prova på dag på Sjölins gymnasium i Stockhol. :) jag har en fullspäckad vecka framför mig men är verkligen så taggad på att få LOV så jag kommer bara fortsätta köra! 
 
Förresten så hoppas jag att ni hade en supeeer första advent, själv ägnade jag dagen till serier och långpromenad med hunden ute i våtmarken.

Kommentera

Publiceras ej